Sunday, December 20, 2015

Review: NYX Slim Eye Pencil

    Hellouu! Postarea de astăzi nu e în temă cu Crăciunul, însă dacă tot sunt în vacanță și am mai mult timp liber, am zis să mai fac câteva postări cu produsele de make up pe care le folosesc.
     Acum o să vă vorbesc puțin despre creioanele de ochi colorate de la NYX, pe care mi le- am cumpărat acum ceva timp. NYX este o firmă de cosmetice pe care am descoperit- o datorită unei bloggerițe și am tot continuat să cumpăr până în prezent. Îmi plac foarte mult fardurile de la ei, acum am și o pudră, un corector și două baze de machiaj și sunt mulțumită de calitatea produselor.



    În prezent, în România se găsesc 35 de culori, este o gamă foarte diversificată și nu cred că există vreo persoană căreia să nu îi placă cel puțin o nuanță.

    Ce spun specialiștii?
Creion pentru conturul ochilor intens pigmentat, ce rezista un timp indelungat. Extrem de cremos, se aplica fara efort pe pleoape. Nuantele de maro se pot folosi si pentru conturarea sprancenelor. Creionul Slim Eye Pencil contine ulei de cocos ce ajuta la o hidratare mai puternica.
Ce spun eu? 
    În prezent dețin două nuanțe, un albastru superb cu sclipici (936 Sky Glitter) și un mov (917 Purple). Albastrul l- am folosit de  multe ori, sunt foarte mulțumită de el, este foarte pigmentat, iar culoarea e divină.
    Movul însă m- a dezamăgit. Poate că atunci când mi- am comandat creionul, mă așteptam la altceva, însă în realitate nu e la fel ca în swatch- urile de pe net. Este o nuanță destul de pală, trebuie insistat asupra locului pentru a se observa și nu merg conturați ochii cu el. Singura utilizare a lui ar fi ca bază pentru fardurile mov.




    Consistența este întradevăr foarte cremoasă, se aplică fără probleme, iar culoarea este pigmentată. Rezistă destul de mult pe pleope, eu mă fardam dimineața și când mă întorceam la prânz acasă, machiajul încă arăta bine.
    Creionul albastru poate fi aplicat și pentru conturarea pleopei superioare, însă mie îmi place să îl folosesc cel mai mult pe pleopa inferioară. Am folosit creionul în machiajul din această postare: http://na-na-nails.blogspot.ro/2015/10/ootd-yellow-brown-and-blue.html
    Mai jos sunt câteva swatch- uri ale ambelor culori, la lumină naturală.




     Prețul unui creion este 18 lei, are 0.04 OZ/ 1G și termen de valabilitate 12 luni de la deschidere. Nu e nevoie de o cantitate foarte mare de produs la aplicare și, de aceea, un alt avantaj al produsului este că nu se consumă foarte repede.



    Dacă doriți să vă cumpărați și voi sau să căutați și alte nuanțe, puteți intra pe Link Creioane sau puteți testa nuanțele în magazinele Kendra.

2 comments

  1. Arata foarte misto nuantele! Hmmm stii ce am realizat? Ca eu nu am creioane de ochi colorate...trebuie sa remediez situatia! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intradevar, sunt multe culori frumoase si sunt multumita de creioane, sunt si rezistente si se aplica destul de simplu si rapid. Ti le recomand cu caldura :)

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall