Monday, February 22, 2016

Prepara o exfoliere simpla si naturala!

Primăvara își face simțită prezența, vremea s- a încălzit, iar pielea noastră are nevoie de un tratament de îngrijire diferit față de anotimpul rece. Deoarece schimbările de temperatură au fost așa mari, tenul are nevoie de puțin răsfăț pentru a împiedica uscarea acestuia.





Pentru o exfoliere eficientă, am renunțat la cremele din comerț pentru un amestec preparat în casă. Este foarte simplu de realizat, nu aveți nevoie decât de două ingrediente.

Pasul 1: Se adaugă într- o cănuță/ recipient mic o linguriță de zahăr. Eu, de obicei, folosesc zahărul pentru scrub, însă acesta poate fi înlocuit și cu mălai, sare sau cafea.
Zahărul este un ingredient foarte bun pentru ten întrucât îmbunătățeste circulația sangvină, curăță foarte bine tenul și îi oferă un aspect strălucitor.

Pasul 2: Se adaugă o linguriță de miere peste ingredientul de la Pasul 1.
Mierea este un ingredient minune pentru ten deoarece ajută la eliminarea impurităților, are un rol antiseptic și antioxidant, este folosită și pentru tratarea acneei, dar și pentru hidratare.

Pasul 3: Se amestecă ingredientele.



Produsul rezultat se întinde pe față și se masează cât mai bine. Eu îl folosesc pe fața uscată pentru a realiza o exfoliere mai dură. Dacă pielea e sensibilă sau uscată, înaintea de aplicarea amestecului, se umezește fața.
La sfârșit, se clătește fața, din abundență, cu apă călduță. Pielea se va simți mai catifelată și mai curată.

Sper că ți- a plăcut acest articol și că vei încerca acest truc.
Pupici!

6 comments

  1. Mie imi place sa folosesc in combinatie cu mierea bicarbonatul de sodiu. Este o exfoliere foarte fina. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am incercat niciodata aceasta combinatie. Data viitoare o sa incerc si eu sa vad ce o sa iasa. Te pup :*

      Delete
  2. da, chiar fac asta de multi ani, imi place tare mult sa fac chestii homemade!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu prefer sa prepar propriile mele "creme" pentru ca sunt mult mai sigure si bune pt ten :) te pup :*

      Delete
  3. Eu trebuie sa-mi cumpar argila si sa-mi prepar cateva masti cu noile uleiuri de la SSecom! Abia astept! :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ne povestesti si noua despre ritualul tau de ingrijire a pielii ;)

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall