Saturday, March 5, 2016

March's Nails Challenge- Hop into Spring

A mai trecut o lună și a venit timpul colaborării numărul trei din acest an. Deoarece primăvară a venit (în sfârșit), tema a fost reprezentată de acest eveniment, purtând numele "Hop into spring". Cu toate că nu am știut exact ce să fac la acestă temă, rezultatul este mult peste așteptări și pot să spun că îmi plac la nebunie unghiuțele. Sper să îți placă și ție la fel de mult :)


Este o manichiură ușoară, nu necesită multă "experiență" în nail art și nici multe ustensile speciale.
Pas 1: Ai nevoie doar de oje în diferite culori, un instrument punctat/o scobitoare și o pensulă subțire.
Pas 2: Pentru început, peste un strat de ojă albă se aplică ojă verde pastel. Se desenează linii subțiri cu maro.
Pas 3: Cu ajutorul unui instrument punctat sau cu o scobitoare, se desenează punctulețe colorate în roz deschis și roz închis.
Pas 4: Cu ajutorul unei pensule subțiri se desenează frunzele și modelul este gata!



Rezultatul este unul destul de bun, nu mă așteptam ca toate nuanțele să se potrivească atât de bine. Cu siguranță, pot spune că modelul se află în topul desenelor realizate de mine.
Mai jos găsești mai multe poze cu unghiile:




Dacă ești curioasă ce au făcut și restul fetelor, accesează blogurile lor pentru noi surprize!



20 comments

  1. Replies
    1. Multumesc Oana si tu ai avut un model tare dragut :*

      Delete
  2. si mie imi place rezultatul e atat de colorat si dragalas

    ReplyDelete
  3. wow, ce dragut ti-a iesit modelul! <3

    ReplyDelete
  4. Este asa draguta manichiura ta! As purtat-o cu drag. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place :* Si mie imi e tare draga si o sa imi fie greu sa o sterg :D

      Delete
  5. pare atat de simpluuuu! trebuie sa incerc, arata super!

    ReplyDelete
  6. Ce frumos este rezultatul <3, parca suntem într-o livada de pomi fructiferi infloriti. Pupici

    ReplyDelete
  7. Un model tare dragut!Imi place si tehnica aleasa pt realizarea lui :D

    ReplyDelete
  8. uuuuu... arata atat de cute <3

    ReplyDelete
  9. Yay, am avut inspiratie asemanatoare! Imi place mult manichiura ta, e deosebita! <3

    ReplyDelete
  10. Cat de bine arata. Vreau si eu! :D xoxo

    ReplyDelete

© Sparkling Lights
Maira Gall