Monday, March 14, 2016

Review: Estee Lauder- Take It Away

Ți s- a întâmplat vreodată să te îndrăgostești de un produs și să regreți că ți s- a terminat? Ei bine, mie mi s- a întâmplat, și o să îți povestesc azi despre cel mai bun demachiant pe care l- am folosit: Estee Lauder Take it away.

Acest demachiant l- am primit de la o prietenă a mamei, ce locuiește în America. Evenimentul s- a întâmplat acum aproximativ un an și am reușit să îl testez și chiar să îl termin în scurt timp.


Recipientul conține loțiune de îndepărtare a machiajului, potrivită tuturor tipurilor de ten. Produsul vine într- un ambalaj de 30 de ml, cu o perioadă de valabilitate de 24 de luni. Eu am primit un tester, produsul full size găsindu- se la 200 de ml.
Ambalajul arată foarte drăguț și elegant. Se poate doza cantitatea dorită de produs. Pentru demachierea feței foloseam o cantitate asemănătoare cu două boabe de mazăre. Produsul se aplica pe dischete demachiante, și cu mișcări circulare se îndepărtează machiajul dinspre centru spre pomeți.


Conținutul este sub formă de cremă albă, cu o consistență moale și plăcută. Îndepărtează rapid machiajul și lasă tenul proaspăt și hidratat. Tenul se simte mai catifelat după utilizare. Mie mi- a plăcut cel mai mult acestă senzație pe care o lasă tenului.


Produsul se găsește și în România, pe site- ul Aoro, și costă 109 lei. Eu consider că merită toți banii și chiar ți- l recomand cu căldură.

6 comments

  1. Cam foarte scump pentru un demachiant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intradevar e destul de scump si nu stiu daca il voi achizitiona din nou, insa mi s.a parut foarte bun 😊

      Delete
  2. Tot mai des vad produse Estee Lauder. Totusi au preturi cam piperate pentru Romania. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am fost foarte atenta la preturile produselor Estee Lauder deoarece am considerat ca nu sunt produse accesibile oricui (inclusiv mie). Am avut insa norocul sa testez acest demachiant si am ramas placut surprinsa de faptul ca isi face treaba si pretul nu tine doar de brand, ci si de calitate.

      Delete
  3. Oh, la naiba, ce scump e! :)) Dar ma gandesc ca merita, depinde si de cat de mult iti tine, ca si aplicari/gramaj etc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe mine m- a tinut ceva timp, nu mai tin minte exact cat, insa nici nu foloseam o cantitate foarte mare de produs

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall