Tuesday, April 19, 2016

De ce e bine sa ai un card de fidelitate?

Cine nu își dorește produse de make up/cosmetică gratis? Cu toate că nu am un magazin favorit și, de obicei, îmi cumpăr farduri din tot felul de magazine offline/ onlime, am ajuns să am carduri de fidelitate la câteva dintre ele. Printre acestea se numără și Douglas și astăzi vă prezint ce am primit eu în schimbul fidelității.



Nu știu sigur cum am ajuns să intru în programul de bun venit al celor de la Douglas, însă acum câteva luni m- am trezit cu o surpriză în cutia poștală. Atunci am primit un voucher de 20 de lei, valabil până pe 15 mai. Cei de la Douglas oferă un voucher de 20 de lei la fiecare 200 de puncte (parcă), adică echivalentul a 400 de lei cheltuiți.

Și tocmai când am vrut să merg să îmi cumpăr ceva cu acest voucher, am mai primit o broșură, cu oferte valabile în perioada 11- 24 aprilie. Prima broșură de la ei am primit- o anul trecut și atunci am beneficiat de bureței de fond de ten/aplicatoare de fard la simpla vizită.


 În oferta din acest an, la simpla vizită primești o ojă Douglas de 5ml (eu am nuanța albastru).
De cei 20 de lei m- am tot gândit să îmi iau un ruj mat roșu închis, însă cum nu am găsit ce doream, mi- am cumpărat un ruj mat mov închis. Face parte din noua colecție Douglas, costă 45 de lei, doar că eu am dat 25 de lei.


În poza de mai jos am făcut swatch la ruj. Este o nuanță plăcută și rezistă foarte bine, iar momentan sunt foarte încântată de el. O să revin mai târziu cu un review complet.



 Tot în această perioadă, în magazine mai este o ofertă: la 2 produse Douglas primești -20% reducere, iar la 3 -30%.
La cumpărături am primit și o cărticică Douglas, cu multe alte oferte și îți las și ție câteva idei de cumpărături.




Sper că ți- a plăcut articolul. Te aștept și data viitoare pentru noi surprize ;)

6 comments

  1. Si mie imi place tare mult la Douglas, rujul este superb <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi place cel mai mult la Douglas faptul ca iti ofera mici produse fara sa achizionezi nimic altceva. Iar rujul e super, l.as purta in fiecare zi :)

      Delete
  2. Ce mult imi place rujul tau! Nuanta sa e bestiala! :)
    Pupici

    ReplyDelete
  3. Frumoase alegerile tale, sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete

© Sparkling Lights
Maira Gall