Tuesday, May 10, 2016

Ce mi- am cumpărat?

În ultimul timp am avut chef să îmi cumpăr foarte multe lucruri. Nu am putut să rezist tentației și mi- am cumpărat o grămadă de prostioare (ca de obicei). Majoritatea prostioarelor sunt pentru unghii și le-am comandat de la chinezi și o să am de așteptat ceva până să le primesc. Imediat ce o să fac rost de ele, o să vi le arăt și vouă.

Am profitat de transportul gratuit, oferit de cei de la Melkior, în luna aprilie, și mi- am cumpărat un tuș (tușul meu preferat) și un lac 2 in 1. Tușul pe care îl dețin de la Maybelline s- a uscat (mult prea repede) și a început să mă enerveze foarte mult, așa că am revenit la Melkior. De asemenea, de ceva timp mă gândeam să îmi iau acest lac pentru unghii. Înainte foloseam lacuri de protecție/bază de la Flormar, însă acestea se întăresc spre final, încep să facă bule pe unghii și devin foarte vâscoase. Chiar vreau să văd cum se comportă și acest lac de unghii.
Am avut un voucher cu 20% reducere pentru că m- am abonat prin mail, iar toată comanda a costat aproximativ 55 lei (oja costă 30 de lei și tușul 40 de lei).

Cum vă spuneam mai sus, mi- am comandat o grămadă de lucruri de pe un site chinezesc și am fost foarte uimită când am primit primul pachețel (după doar 2 săptămâni). Acum ceva timp am avut o temă numită Stripes/Chevrons Nails (aici) și mă plângeam că nu am nicio astfel de bandă. Acum am remediat situația și mi- am cumpărat benzi pentru manichiuri în zig- zag. Yeey!


De ceva timp am tot zis că o să îmi cumpăr șampon uscat și în sfâșit am pus și eu mâna pe un tub. L- am încercat doar o dată, însă mi- a plăcut mult efectul lui.


Pentru că a fost Paștele și trebuia să îmi cumpăr ceva nou de îmbrăcat, am fost la cumpărături săptămânile trecute. Mie mi se întâmplă des ca atunci când am bani sau trebuie să îmi cumpăr ceva, să nu găsesc nimic care să îmi placă și invers. Așa s- a întâmplat și de data asta și cu greu mi- am găsit ceva pe gustul meu.

Am fost la Terranova și mi- am cumpărat două tricouri. Primul este casual, este portocaliu (nu mai aveam această culoare în garderobă), cu câteva ancore desenate pe el. A costat 27 de lei (parcă).


Al doilea tricoul pe care mi l- am cumpărat este puțin mai elegant. Mi s- a părut interesant cu banda croșetată la margine. Inițial probasem un tricou pe alb, dar mi l- am cumpărat pe acesta pentru că albul se îngălbenește. Plus că acest tricou se potrivește perfect cu o fustă, ambele fiind de aceeași culoare. (Scuze pentru dungile de pe tricou, nu am mai stat să îl calc, iar poza a ieșit puțin neclară cu toate că am avut lumină suficientă).


 Tricoul este puțin lărguț și e scurt. Am destule articole scurte și nu le port, dar de fiecare dată îmi cumpăr altele :)). Produsul a costat 50 de lei.


Și ultima piesă pe care o prezint sunt pantalonii de mai jos, pe care i- am cumpărat de la New Yorker. Cu toate că nu se vede bine în poză, ei sunt foarte lungi și largi. Au un model complicat, sunt portocalii și sunt strânși în talie. Sunt foarte lejeri, dacă știam că sunt așa mi cumpăram de mult timp. Pantalonii sunt geniali, ascund kilogramele în plus și chiar te fac mai slabă.


Tu ce ți- ai cumpărat în ultimul timp?

2 comments

© Sparkling Lights
Maira Gall