Saturday, August 6, 2016

August’s Nails Challenge - Monochrome

A venit timpul pentru prima colaborare a lunii august. Tema din această săptămână se numește Monochrome și semnifică realizarea unei manichiuri alb- negru. Manichiura am realizat- o acum o săptămână și nu am avut ocazia să o port prea mult. Miercuri am plecat la mare și am ales ceva mai colorat pentru a se potrivi cu noul bronz.


Am avut o mare problemă cu această temă deoarece mi- au lipsit "instrumentele" necesare. Am rămas fără ojă neagră, iar oja albă s- a întărit mult prea repede. Am reușit cu greu să aplic un strat de oja ca bază, iar pentru modele am ales water decals (aveți aici un tutorial despre aplicarea lor).




Haideți să vedem ce au făcut și fetele:

13 comments

  1. Extrem de dragute modelele de pe unghii. Imi place in special fata care sufla o papadie si cea de pe inelar. ♥

    ReplyDelete
  2. Tare draguta mani, eu am placuta cu modelele astea <3

    ReplyDelete
  3. Imi place manichiura, superbe water decals-urile

    http://deyutza87.blogspot.ro/2016/08/augusts-nails-challenge-monochrome.html

    ReplyDelete
  4. Interesant interpretarea ta, eu as fi folosit decalurile doar pe doua dintre unghii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc :* Da, ar fi mers si o singura unghie accent, insa arata prea simplu asa :d

      Delete
  5. Arata tare dragut si-mi place contrastul de alb-negru. :)

    www.walkwithad.com

    ReplyDelete

© Sparkling Lights
Maira Gall