Monday, June 29, 2015

Despre mine...

      Hello girls!
     Mă numesc Corina sunt pasionată de artă și make up și m- am hotărât să îmi deschid acest blog datorită interesului manifestat către domeniul beauty.
     Pentru început, postările vor cuprinde tutoriale cu diferite modele de unghii, însă nu exclud posibilitatea ca în viitor să mă extind și către alte domenii.
      În clasa a 9- a, mi- am descoperit pasiunea pentru make up și pentru "pictatul" pe unghii. Încă de atunci, am început să caut postări cu modele de unghii și tutoriale, pe internet. În fiecare săptămână, am încercat un model nou pe unghiile mele și astfel am reușit să mă perfecționez.
     Am decis anul acesta să îmi deschis un blog deoarece nu am văzut foarte mult interes în acest domeniu în România (cu toate că în străinătate postările cu manichiuri sunt foarte populare). Deoarece acesta este primul meu blog, voi încerca să îmi îmbunătățesc aspectul postăriilor cu timpul. Sper să găsesc formula ideală pentru ca postările mele să devină din ce în ce mai utile și mai ușor de înțeles. Primele postările pregătite conțin modele basic, extrem de ușoare și la îndemâna oricui. Toate modelele ce vor apărea pe blog vor fi personale, iar atunci când "fur" un model de pe un alt site/ blog, voi specifica și url- ul postării originale.
     Mai jos o să vă prezint câteva modele reproduse de mine. Acestea sunt cele mai reușite modele pe care am reușit să le pictez pe unghiile mele și cuprind evoluția mea de- alungul aniilor.   
     Orice feedback este binevenit.
     Enjoy!


Al treilea model se asortează cu husa de la telefon pictată tot de mine.
 

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall