Wednesday, November 11, 2015

NOTD: Abstract

    Bunaa! Am revenit saptamana asta doar cu un tutorial deoarece programul mi s- a aglomerat foarte mult, am proiecte si teste pentru facultate si nu numai. Totusi, nu am vrut sa renunt de tot sa postez pe blog, asa ca mi- am facut azi curaj si am realizat o manichiura simpla.
    Manichiura e abstracta, initial in minte aveam o alta viziune, ma gandeam sa fac cateva fulgere, insa a iesit cu totul altceva.
    Ramaneti pe faza pentru ca am o surpriza pentru voi si sper sa am sansa sa v- o arat cat mai repede.




   Pentru manichiura am folosit 3 culori: negru, alb si gri.


    Cu ajutorul unui buretel, am aplicat cele 3 oje, ca baza pentru model.



    Cu ajutorul unei pensule subtiri am trasat cateva linii albe si manichiura este completa.




2 comments

  1. Frumos model,sa mai insisti sa cureti cuticulele,te pup <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult si eu te pup :*
      Am observat si eu cand am editat pozele ca nu am eliminat toata oja data pe langa, insa am fost pe fuga si nu am reusit sa mai fac si alte poze. Data viitoare o sa tin insa cont de asta :)

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall