Saturday, July 30, 2016

July’s Nails Challenge - Swatch

Am ajuns și la ultima temă din această lună. De altfel, este și cea mai ușoară temă de până acum, întrucât avem de prezentat un swatch. Întâmplarea a făcut să adaug în colecție o nouă ojă, așa că astăzi o să vă vorbesc despre oja The One de la Oriflame.


O prietenă este reprezentat Oriflame și mi- a oferit cadou oja The One, în nuanța Aqua. Este prima oară când o aplic și o să vă prezint părerile mele, după o testare de o săptămână.


Sticluța are un design interesant și este ușor de transportat. Nu are clasica pensulă ovală, ci una dreptunghiulară. Pensula nu mi se pare extraordinară, are perii destul de aspri, însă, cu puțină răbdare, produsul poate fi aplicat pe suprafața unghiei.


Sticluța are 8 ml, data expirării nu este indicată nicăieri, dar probabil are o valabilitate de 12 luni.
Nuanța este foarte interesantă, conține un sidef care se vede foarte bine în bătaia soarelui. Culoarea este obținută prin aplicarea a două straturi.


Înainte și după ojă, am aplicat un lac transparent de la Melkior. Nu știu dacă a fost vina lacului sau a ojei, însă pe suprafata unor unghii au apărut mici bule de aer.
Oja rezistă destul de bine pe unghii, eu am purtat- o aproximativ o săptămână și nu am avut probleme.


Dacă vă place nuanța, o puteți comanda de la un reprezentat Oriflame. Culoarea este mai potrivită sezonului rece, probabil nu o voi mai folosi până atunci, dar puteți începe din timp să vă faceți provizii.

Dacă doriți să vedeți și alte swatch- uri, intrați pe blogurile fetelor:

10 comments

  1. Foarte frumoasa, o am si eu dar inca nu am folosit-o <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, arata foarte bine. Sper sa fi multumita de ea :)

      Delete
  2. In razele soarelui se vede minunat culoarea. ♥ Si i se potriveste foarte bine si denumirea.

    ReplyDelete
  3. Si eu am ales tot o oja the one. Imi place mult nuanta aleasa de tine, eu zic ca.i faina si pt perioada asta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da chiar ti am si scris ca am ales aceeasi marca :d oja e potrivita acum pentru ca se vad reflexiile in soare, nuanta in sine e putin mai inchisa

      Delete
  4. e super oja asta <3
    si eu am prezentat o cred ca saptamana trecuta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am vazut- o prima oara la tine, eu deabia o primisem si nu stiam sigur daca sa o incerc :d

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall