Thursday, October 8, 2015

Review: Melkior Nail Lacquer + îngrijirea unghiilor

    Bună! Cum a început facultatea, timpul meu liber s- a micșorat așa că sper ca acest lucru să nu îmi afecteze activitatea aici. Ultimele postări au fost mult mai diferite, nu am mai apucat să fac un tutorial step by step de mult timp, însă am câteva tutoriale pregătite pentru sfârșitul săptămânii.

    Secretul unghiilor frumoase este îngrijirea. De foarte multe ori se poate observa dacă o femeie se îngrijește doar uitându- te la unghii. Nu ai nevoie de mult timp pentru a- ți răsfăța unghiile, iar această activitate se desfăsoară odată pe săptămână.
    Pentru început, se elimină cuticulele. Mulți spun că nu e bine să ți le tai, însă aceasta e soluția cea mai puțin costisitoare/ rapidă. Pentru a evita eliminarea lor, puteți opta pentru un ulei de cuticule și un bețișor din lemn. Pentru început se aplică uleiul, se așteaptă câteva secunde pentru a înmuia cuticulele și apoi, cu ajutorul bețișorului, se înping în interior.
    A doua etapă e netezirea suprafeței unghiilor. Pentru acest lucru aveți nevoie de un burețel cu 3 suprafețe. Primele două suprafețe sunt pentru netezire, iar ultima este pentru luciu. Pila pentru suprafață nu trebuie folosită întotdeauna, ci odată la 2- 3 săptămâni (eu o folosesc atunci când consider că nu se poate altfel). Aici sunt două pile pe care le dețin.




    Al treilea pas este crearea unei forme. Cu ajutorul forfecuței se scurtează unghiile la lungimea dorită și se pilesc. Acest pas e important deoarece împiedicați ruperea unghiilor/ agățarea lor.
    Al patrulea si ultimul pas este protejarea unghiei de factorii nefavorabili provocați de  ojă. Eu folosesc ojă în permanență și cu toate că nu îmi afectează rezistența, de la culorile puternice unghia se colorează în galben. Acum am și eu această problemă, iar cauza ar putea fi un lac de protecție neeficient.
    Acum eu folosesc de la Flormar 4 in 1 pentru protecția unghiei și Quick Dry, Extra Shine pentru ca manichiura să reziste cât mai mult.






    Odată ce aveți unghiile pregătite, puteți aplica ojă pentru a le colora. De curând am primit cadou acest lac de la Melkior.


    Ce spun specialiștii:
- Rezistenta
- Acoperire foarte buna
- Uscare rapida
- Culori moderne, in tendinte


    Ce spun eu:
     Sticluța e elegantă, capacul este negru mat. Are 15 ml și e valabilă 38 de luni de la deschidere și costă 29 de lei. Nuanța se numeste Rebirth. Este o culoare vibrantă, este o nuanță de roz precum al păpușei Barbie și are reflexii ușor mov. În poze nu am folosit lac top coat, dar totuși oja are suficient luciu.





    Nu am avut probleme la aplicarea ei, culoarea se întinde uniform și se usucă relativ repede. Eu am aplicat două straturi.
    Chiar dacă nu utilizați lac top coat, oja rezistă circa o săptămână pe unghii.


    Dacă v- a plăcut nuanța și doriți să achiziționați și voi produsul o puteți face din site- ul oficial al celor de la Melkior: Oja Melkior

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall