Monday, February 8, 2016

Review: Melkior Liquid Eyeliner

    Prima oară am luat contact cu firma Melkior la un târg de cosmetice la Romexpo. Nu auzisem niciodată de această firmă, însă m- a atras atunci un tuș negru. Mi l- am cumpărat, iar de atunci am rămas fidelă acestui produs. Această întâmplare se petrecea acum 2- 3 ani, tot așteptam cu nerăbdare târgurile de la Romexpo pentru a- mi achiziționa produsul. Între timp, de aproximativ un an s- a deschis și un magazin Melkior la piața Romană, lângă Ase (și cu toate că trec de fiecare dată, când mă duc la facultate, pe acolo, rezist tentației de a intra în magazin prea des).



   Ce spun specialiștii?
Se usuca rapid, cu aspect mat
- Culoare intensa
- Foarte rezistent la transfer
- Rezista toata ziua (peste 10 ore)
- Nu se intinde
- Formula este potrivita pentru ochi foarte sensibili (aprobata dermatologic si oftalmologic)
    Ce spun eu?

    Ambalajul arată bine, este profi și e rezistent, întrucât am scăpat tușul de foarte multe ori pe jos și nu s- a spart. Conține 1,7ml, o cantitate destul de insuficientă pentru mine întrucât sunt mare fană a machiajului cat eye. Are termen de valabilitate 6 luni de la deschidere, însă eu reușesc să îl termin în 3, maxim 4 luni. Folosesc tuș destul de des, de aproximativ 4- 5 ori pe săptămână.


    Pensula este suficient de subțire pentru a obține rezultate bune, eu nu agreez pensulele foarte subțiri pentru că durează foarte mult până îmi conturez ochii. Este foarte precisă, nu este nici foarte moale, dar nici foarte dură. Eu realizez codițele din colțurile ochilor destul de rapid, ies foarte simetrice. Am avut probleme cu alte tușuri din cauza acestui fapt, însă nu îmi pot da seama dacă tușul mă ajută extrem de mult sau eu mi- am perfecționat tehnica.



    Culoarea este foarte intensă, după cum se vede și în poza de mai sus,iar produsul nu se întinde și nu curge. Demachierea nu este un proces atât de lung, întrucât se șterge destul de rapid de la ochi. Rezistă pe ochi întreaga zi.

    Dacă doriți să încercați acest produs, o puteți face dintr- un magazin Melkior. Produsul costă 39 de lei.



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall