Friday, December 25, 2015

Merry Christmas!

    Crăciun fericit tuturor!
    Sper că Moș Crăciun a fost foarte darnic cu voi anul acesta și v- a adus tot ce v- ați dorit. De asemenea, sper să profitați de această sărbătoare pentru a răspândi bucurie în jur și pentru a dărui.




     O să vă prezint și vouă un pic din Crăciunul meu și o să vă arăt câteva poze despre cum m- a prins Crăciunul pe mine.
    În primul rând e brăduțul de acasă, îndesat de cadouri și cu ciorăpei atârnați de perdea :)


    De- alungul timpului am primit multe decorații drăguțe de Crăciun, căsuțe pentru lumânări și globulețe în interiorul cărora ninge (fiind singurul loc unde ninge, deoarece afară e mohorât, însă mult prea cald pentru perioada aceasta).


    Sub brăduț este și o Crăciuniță, floarea reprezentativă pentru Crăciun.


    Cadouri, cadouri, cadouri (și dulciuri). Probabil vă gândiți că am fost foarte cuminte anul acesta și am primit o grămadă de cadouri, însă tot ce am primit eu nu se află sub brad, majoritatea sunt pentru ornament.


    Și acum urmează partea delicioasă. De Crăciun, românul mănâncă multă carne de porc: piftie, jumări, caltaboș, șorici etc. Însă, eu nu sunt fană carne. Nu mănânc decât carne de pește și pui, și nu pentru că nu vreau, ci pentru că nu îmi place. De mică mănânc așa, sunt foarte mofturoasă la capitolul mâncare. 
    Și pentru a mă bucura și eu de Crăciun, culinar vorbind, am căutat câteva rețete de aperitive. Tot ce urmează e gătit de mine cu ajutorul mamei mele. 
    În prima poză este un cheesecake cu somon și o ruladă cu brânză, verdețuri și șuncă presată.


    La partea dulce, am renunțat anul acesta la cozonac. Îmi place la nebunie cozonacul (să- l mănânc), însă urăsc să îl fac. Mi se pare că ia foarte mult timp și e un efort prea mare să frământ atâta timp. Și până la urmă, cozonacul mi se pare mult mai reprezentativ pentru Paște. 
    Anul acesta, la desert, am făcut cupcakes cu Ferrero Rocher. Pe deasupra, am făcut un frosting de mascarpone și am încercat să ornez totul cât mai frumos (ustensilele nu prea m- au ajutat).



    La voi cum a fost Crăciunul?

2 comments

© Sparkling Lights
Maira Gall