Wednesday, January 6, 2016

NOTD: Guess the flag!

    Am revenit, după ceva timp, cu o manichiură puțin mai complexă. Am profitat de ultimele zile de leneveală și am desenat câteva drapeluri la mine pe unghiuțe. Cu această ocazie am testat și noile pensule și sunt geniale, lucrez foarte bine cu ele și mă ajută enorm.



    Am făcut câte un steag pe fiecare unghie de la fiecare mână. Steagul Canadei a ieșit cam ciudățel pentru că nu am avut loc să fac bine frunza.
    Am folosit atât pensule subțiri, cât și scotch pentru trasarea dungilor.




    Puteți ghici ale căror țări aparțin stegulețele? ;;)


11 comments

  1. Heyyy ce de steguleteeee,super <3

    ReplyDelete
  2. Ce model dragut! ♥ In mare parte, le-am recunoscut.:D

    ReplyDelete
  3. Ce frumos au iesit unghiutele tale! Da, am recunoscut steagurile, dar stau mai greu la capitolul asocierea tara cu steag! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :*. Recunosc ca si mie mi s.au mai sters informatiile de geografie :))

      Delete
  4. Nu am mai vazut tipul acesta de manichiura, foarte ingenioasa!!! Imi place steagul Americii cum ti-a iesit cel mai mult! Ar fi fain sa il folosesti doar pe el, tot asa, pe inelar, intr-o manichiura cu aceleasi culori (rosu, albastru, alb) in diverese combinatii pe celelalte unghii:)
    Puup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place.:* Si eu m- am gandit la asta, mi- a placut mult cum au iesit steagurile din sua si marea britanie si chiar ar merge pe o manichiura mai simpluta. Cand o sa mai am timp si inspiratie, o sa incerc si aceasta varianta ;)

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall