Monday, January 25, 2016

OOTD: Gangster paradise

    Ținuta pe care o prezint azi am purtat- o când eram în vacanță și am ieșit cu o prietenă. Nu aveam de gând inițial să o postez pe blog, însă am zis "De ce nu?". Este un tip de stil pe care nu îl port foarte des și care e diferit de ce am mai postat pe blog.


    Ținuta este una sport, adolescentină. De ceva timp mi se pusese pata să îmi cumpăr o căciulă în genul celei din imagine. Mie nu îmi plac căciulile și nici nu le prea port, însă acest stil m- a atras. O poți purta atât afară, cât și în interior. Poate fi un accesoriu util dacă nu îți stă părul bine într- o zi, întrucât maschează acest fapt.

    Hanoracul cu care sunt îmbrăcată îl am de ceva timp, l- am prins si la reduceri și am fost foarte fericită întrucât voiam unul. Se poate purta împreună cu un tricou simplu sau o bluză simplă.

    Pantalonii i- am mai avut la un outfit (aici). Sunt pantaloni cu talie înaltă . Nu am crezut că or să îmi stea bine întrucât am conformație de pară, adică sunt foarte slabă sus și ceva mai rotundă la bazin și picioare. Am rămas plăcut surprinsă că au fost buni și de mine, de obicei am mari probleme că îmi plac piesele vestimentare care nu mă avantajează.

    Pentru partea de make up, am optat pentru un machiaj simplu. Am folosit un ruj roșu închis care îmi place foarte mult și mi se pare că se potrivește foarte bine cu ținuta. (aici gasiti review- ul produsului).


    Deoarece este o ținută sport, nu trebuie accesorizată cu multe coliere, brățări feminine. La acest tip de ținută merge un colier cu zale sau un lănțic foarte micuț. Eu am optat pentru un colier cu fulg de nea. Este foarte drăgut, l- am primit cadoul anul trecut și am ales să îl port în special în sezonul rece.


Căciula: Bershka
Hanorac: Pull & Bear
Pantaloni: Bershka
Lănțișor: Avon
Pantofi: H&M

    Sper că v- a plăcut ținuta și vă mai astept pe blog cu noi postări :)

2 comments

© Sparkling Lights
Maira Gall