Friday, February 5, 2016

Review: Vichy Teint Ideal- Fond de ten fluid iluminator

    Produsul despre care o să vă vorbesc astăzi este fondul de ten Vichy Teint Ideal. Este al doilea fond de ten pe care l- am cumpărat de la Vichy și primul din gama Teint Ideal.


    Ce spun specialiștii?
Luminozitate absoluta pentru tenul normal-mixt. Rezistenta 14H. Efect uniform, satinat si luminos. Tehnologia Lumina Lichida + Complex Corector.
Acest fond de ten iluminator ajută lumina să se răspîndeasca pe piele, zi după zi. Este aliatul perfect pentru tenul normal-mixt, datorită texturii proaspete, lejere și non-grase. Pentru rezultate optime, aplicați fondul de ten cu vârful degetelor sau cu o pensulă aplicatoare.
    Produsul este disponibil în 4 nuanțe: Ivory, Sand, Rosy Sand și Honey. Eu dețin nuanța Rosy Sand, ce se potrivește pigmentului pielii mele. Un dezavantaj al fondurilor de ten Vichy este gamă restrânsă de nuanțe, ar fi fost mult mai bine dacă ar fi existat mai multe sortimente pentru găsirea unei culori cât mai apropiate de cea a pigmentului pielii.

    Ce spun eu?

    Ambalajul este din sticlă. Are o pompiță cu ajutorul căreia îți poți aplica cantitatea de produs dorită. Eu nu folosesc mult fond de ten, așa că o doză îmi este suficientă. Sticluța conține 30 ml de produs și are termen de valabilitate 12 luni de la deschidere. Eu dețin produsul de aproximativ 2 luni și s- a consumat un sfert, în condițiile în care îl folosesc de minim 5 ori pe săptămână.
 


    Consistența este foarte lichidă, se întinde foarte bine și nu lasă urme pe piele. Se adaptează perfect nuanței tenului și nu îl încarcă. Acoperirea este ușoară- medie, după cum se observă și în poza de mai jos. 
    Acest fond de ten este indicat persoanelor ce au un ten perfect. Eu nu sunt așa norocoasă, fața mi se înroșește destul de repede și am un ten cu probleme, deci pentru mine este necesară o acoperire destul de mare. Am ales acest fond de ten pentru că fondurile de ten special concepute pentru tenul cu probleme încarcă destul de mult și au un efect ca de mască. 
    Pentru un ten cu probleme recomand aplicarea unui corector pe zonele ce necesită o acoperire mai mare sau aplicarea unui nou strat de fond de ten doar în zonele respective.


    Rezistă destul de bine pe ten, eu îl folosesc împreună cu pudra NYX Matte Finishing Powder și rezultatul este foarte bun. Atunci când mă întorc seara acasă, tenul meu nu e uleios, încă arată ca și când ar fi machiajul proaspăt. Nu se transferă pe haine, deci nu este o problemă acest fapt.

    Per ansamblu, sunt mulțumită de produsul, mi- aș fi dorit doar să aibe o acoperire puțin mai mare.

    Dacă doriți să vă achiziționați acest fond de ten, o puteți face dintr- o farmacie, eu mi- am cumpărat produsul de la farmacia Tei întrucât sunt produsele mult mai accesibile, nu mai țin minte exact cât am dat, undeva între 60 și 70 de lei.




No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall