Sunday, February 14, 2016

Review: Sephora Make up Studio

    Oare care e visul oricărei fete? Eu am avut un vis ce mi s- a îndeplinit. Mi- am dorit o trusă mare de machiaj, cu extrem de multe nuanțe de farduri de pleope. Așa că am primit cadou o trusă gigantică ce conține aproape tot ce ai nevoie pentru un machiaj complex.


     Este destul de greu să găsești o trusă foarte complexă care să fie perfectă, să conțină toate produsele tale preferate. Eu, de obicei, prefer să îmi cumpăr fiecare produs separat, întrucât mi- am ales deja multe farduri potrivite pentru mine, însă am dorit să am o trusă cu multe farduri de pleope ca să mă pot "juca".
    Nu îmi plac toate produsele conținute de acestă trusă, nu le folosesc pe toate, însă per total, nu regret achiziționarea acesteia.

    Design- ul este foarte drăguț, arată ca un studio de machiaj în miniatură. Are patru picioare ce ridică trusa la nivelul feței. În partea de sus este o oglindă, iar în cea de jos diferite nuanțe de farduri de pleope. Dintr- o parte și de alta se deschide, iar în interior se găsesc rujurile și gloss- urile. Jos este un sertar în care se adăpostesc blush- urile, tușurile și alte elemente.


    Gama de nuanțe de farduri de pleope este foarte largă, în total sunt 96 de culori, 48 dintre ele sunt pentru machiajul de zi și 48 pentru cel de noapte. Sunt nuanțe atât închise, cât și deschise, mate și sidefate. Cel mai mult îmi plac nuanțele de nude și maro, sunt câteva culori ce se văd foarte bine pe pielea bronzată.
    Trusa conține și farduri colorate, sunt multe nuanțe de galben, roz, verde, albastru și mov. Pentru machiajul de noapte se regăsesc nuanțe diversificate de gri, verde, albastru.
    Unele culori le- am folosit foarte des, de unele nu prea m- am atins așa mult, în principiu fardurile închise le folosesc doar în pliu.
    Fardurile sunt foarte pigmentate și rezistă foarte bine pe ochi. Eu folosesc înainte o bază de machiaj și machiajul meu arată bine întreaga zi.

    Urmează 84 de culori pentru buze. Trusa conține diferite nuanțe de roz, portocaliu, nude. mov, roșu și maro. Culorile arată foarte bine, sunt foarte pigmentate. Nu prea am folosit nuanțele de maro întrucât mie nu îmi stă bine cu ele și sunt câteva culori care nu sunt pentru mine. Nici o culoare nu m-a dat pe spate, sunt multe alte rujuri care mi- au plăcut mai mult. Cam toate nuanțele au consistența unui luciu de buze, eu nu sunt fana lor datorită acestui aspect. Nu îmi plac luciurile deoarece când bate vântul, părul vine pe față și mi se lipește de buze.
    La capitolul rezistență, nu stau așa bine. Rezistă pe buze câteva ore (3- 4 ore), în condițiile în care nu mănânci/bei nimic.


    În sertarul de jos se găsesc 3 blush- uri și o pudră bronzantă, 6 tușuri, 2 creioane de ochi, o mascara și 4 aplicatoare de farduri. Aplicatoarele nu le folosesc, prefer să folosesc pensulele mele. Folosesc doar pensula pentru rujuri și burețelul de ochi.

    Tușurile sunt diversificate, sunt 2 nuanțe de maro, unul de negru, un gri, un albastru și un verde. Maro- ul închis și negrul nu îmi plac, sunt destul de pale, se întind greu pentru că au o consistență moale. Până acum am folosit mai des maroul deschis, pentru a obține un machiaj mai discret. Rezistă destul de mult, însă trebuie evitate mișcările în jurul ochilor deoarece se întind.

    Blush-urile nu le- am folosit extrem de mult. Primul blush nu îmi place deoarece este foarte roșiatic. Cel roz îmi place, este un roz pal, nu încarcă pomeții și e potrivit pentru un machiaj discret. Blush-ul din partea dreapta (al 2 lea de sus în jos) este foarte pal, aproape nu se vede, eu îl folosesc doar ca iluminator pe linia deasupra blush- ului.
    Pudra bronzantă este foarte deschisă, nu o văd ca o pudră bronzantă, ci tot ca iluminator.


  Creioanele nu prea le- am folosit, am folosit doar negrul pe linia apei sau pentru bază la unele farduri mai închise.

    Mascara nu încarcă genele, arată destul de natural. Eu nu am probleme cu găsirea unui produs care să îmi placă întrucât am genele destul de lungi și caut de la o mascara doar volum. Singurul lucru care nu îmi place la mascara este că, după un anumit timp, curge și se ia foarte ușor de pe gene.


    Dacă doriți să vă achiziționați trusa special pentru fardurile de pleope, o puteți face cu încredere. Eu nu am rămas dezamăgită de ea, nu am termen de comparație, așa că nu îmi dau seama dacă este printre primele sau ultimele alegeri în materie de truse.
   Trusa se găsește în magazinele Sephora, însă nu știu cât costă întrucât am primit- o cadou.



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall