Monday, October 5, 2015

NOTD: Sophisticated

    Hello! M- am întors cu o postare despre un mod foarte util de a avea unghii elegante. Și anume, azi voi vorbi despre unghiile mate.
    Unghiile mate sunt la modă, sunt diferite de cele clasice și de aceea sunt speciale. Pentru a avea astfel de unghii, puteți achiziționa diferite culori de lacuri mate din magazine cu cosmetice. Eu am o singură sticluță cu lac transparent. Practic, aplic lacul mat peste orice ojă și în câteva secunde, unghia va deveni mată.
    În pozele de mai jos am folosit un mov prună. La fel de bine se vede și pe negru, vișiniu sau gri.
Unghiile accentuează și bronzul, dar se asortează și cu sfârșitul toamnei, începutul iernii.






În pozele de mai jos apar cele două oje pe care le- am folosit. Ambele sunt de la Flormar, prima e nuanța M129.




    Aceste poze sunt făcute la lumină naturală:




    Iar aici sunt poze cu bliț:



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall