Thursday, October 22, 2015

NOTD: Halloween 1- Trick or treat

    Bună tuturor! V- am pregătit o surpriză sângeroasă.
     Deoarece se apropie Halloweenul, m- am gândit să vă pregătesc trei modele pe care le puteți încerca/purta în cea mai înfricoșătoare noapte din an. Astăzi vin cu primul model, nu este tutorial, însă am pozat fiecare unghie în parte.





    Pentru model am folosit iar culori acrilice și pensule de diferite lungimi/grosimi.


    Am aplicat două straturi de ojă albă, apoi am desenat cu negru diferite modele.


    Pe unghia de la degetul mare am desenat colți de vampir și am scris "Happy Halloween".


    Pe unghia de la arătător am scris "Trick" (urmând ca apoi să scriu "Or treat" pe unghia degetului mijlociu) și am desenat un mormânt cu cruci.


    Pe unghia degetului mijlociu am desenat, de asemenea, un păianjen.


    Pe unghia inelarului am desenat o vrăjitoare pe mătură.


    Iar pe unghia de la degetul mic am desenat un castel bântuit.


    Modelul final arată așa:




   Atenție! Pentru unghii înfricoșătoare, vă rog a vă mânji unghiile cu sângele vostru (sau a altora).

1 comment

© Sparkling Lights
Maira Gall