Thursday, October 1, 2015

OOTD: Yellow, brown and blue

    Bună din nou! Am revenit azi cu a doua ținută. Sper că va plăcut prima și că doriți să vedeți ce o să postez în continuare. Când am făcut fotografiile nu aveam blog, sunt pozele de acum un an așa că o să încerc să evidențiez cât mai bine unele elemente.
    Acest look se asortează perfect cu vremea de afară deoarece predomină aceeași cromatică. Este o ținută inspirată din toamnă, din frunzele uscate și colorate în nuanțe de maro și galben.





    Deoarece pozele au fost făcute la sfârșitul lui octombrie, temperatura era destul de scăzută, așa că mi- am pregătit o ținută care să ilustreze acest lucru. Am folosit o vestă de blană, prinsă cu o curea maro. Pe dedesupt port un blazer maro, cu margini asimetrice. În partea de jos, am ales o pereche de pantaloni skinny kaki și o preche de botine maro, cu toc gros.




   Am ales un top albastru, cu guler alb si imprimeu cu flori pentru a da o pată de culoare ținutei. Nu am purtat nici un accesoriu deoarece aș fi încărcat prea mult look- ul per total.




    Ca machiaj, am ales unul destul de simplu, indicat a fi purtat ziua. Am folosit eyeliner negru în partea de sus pentru a evidenția ochii și creion albastru pe pleoapa de jos. De asemenea, am folosit un ruj roz deschis, pentru a păstra machiajul cât mai discret.


    Am decupat o poză pentru a vă arăta mai îndeaproape botinele.



    Mai jos v- am lăsat alte poze.






No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall