Monday, October 19, 2015

NOTD: The lucky one

    Bunăăă! Azi v- am pregătit un nou tutorial cu un model pe care l- am purtat săptămâna trecută. Este un model care mi- a plăcut foarte mult și care poate intra cu ușurință în topul manichiurilor. Se poate purta indiferent de sezon sau de ocazie, nu e nici prea țipător, dar nici prea simplu.
    Modelul probabil se inspiră din accesoriul "Dream Catcher", ce e un instrument provenit din America şi care e precum un "paznic" al somnului, alungând coşmarurile.
    Ideea de a- l face mi- a venit când am văzut o poză pe internet cu ceva asemănător. Însă nu am vrut să copiez modelul inițial, ci să fac o reproducere a simbolului în viziunea mea. Este prima oara când fac pe blog un model cu culori acrilice așa că sper să vă încânte ideea.



     Ce sunt culorile acrilice?
    Răspuns: Culorile acrilice sunt asemănătoare cu tempera. Sunt folosite atât de pictori, cât, mai nou, și de tinere ce doresc să picteze pe unghii. Se lucrează mult mai ușor cu ele, decât cu ojă deoarece sunt mai fluide, se poate retușa imediat o greșeală prin ștergerea culorii de pe unghie și se usucă mult mai repede decât tempera. Partea proastă e că nu sunt la fel de rezistente ca ojele clasice și obligatorie se folosește top coat la sfârșit.
    Atenție! Dacă nu aplicați top coat (lac protecție) după ce ați terminat, manichiura o să se strice întrucât culoarea se înlătură la contactul cu apa.


    Aveți nevoie de:

  • Ojă albă pentru bază
  • Culori acrilice (se pot înlocui cu oje)
  • Pensule subțiri și instrument punctat

 *Flormar nuanța 370



    Pentru început se aplică două straturi de ojă albă. Se așteaptă să se usuce.


    La baza unghiilor se desenează un semicerc cu negru.


    Cu ajutorul unei scobitoare/ instrument se formează puncte mov de- alungul conturului negru.


    Se mai trasează o linie neagră.


    Se trasează și una roșie.


    Se desenează mici punctulețe din loc în loc.


    Se fac 3- 4 puncte de dimensiune mai mare.


    În interiorul cercurilor negre se colorează câteva punctulețe cu roz.


    Se desenează 3 liniuțe la capăt.


    Și ultimul pas: Se desenează câteva punctulețe în jur.


2 comments

  1. Bine ai venit in blogosfera! Draguta aceasta manichiura! Ai mare grija la fotografii, sa fie cat mai multe close-upuri. Bafta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :*. Momentan am probleme cu aparatul intrucat nu focalizeaza bine aproape, insa sper sa ii dau de cap intr- un final:)))

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall