Thursday, February 11, 2016

Scarves everywhere!

    Accesoriile sunt elemente importante dintr- o ținută. Ele pot transforma o ținută banală într- una foarte șic. Un accesoriu despre care vă voi vorbi azi este eșarfa.
    Eșarfă este un accesoriu pe care îl poți purta în orice sezon, în orice tip de situație sau de ținută. Pe piață, se găsesc eșarfe simple sau cu imprimeuri, lungi sau scurte, subțiri sau mai groase, sub formă clasică sau circulară.




    De- alungul timpului, am strâns foarte foarte multe eșarfe. Și asta nu pentru că am o obsesie în legătură cu acest accesoriu, ci pentru că am tot primit cadou. Eu mi- am cumpărat maxim două trei eșarfe, restul venind din mai multe direcții.

    Prima eșarfă este lejeră, poate fi purtată vara sau primăvara deoarece este subțire. Are o culoare bej, cu câteva dungi (în poze s- ar putea să nu se vadă). Este din magazinul de accesorii Six.


    Următoarea eșarfă nu știu de unde e, probabil am "furat- o" de la mama mea. Este lejeră, subțire, cu imprimeu cu flori.

    A treia eșarfă am luat- o tot de la mama mea. Merge purtată atunci când e cald afară deoarece e subțire. Are imprimeu floral.

    Eșarfa aceasta mi- am cumpărat- o de la Avon. Mi s- a părut foarte drăguț imprimeul, încă mai îmi place mult. Este imprimeu gen leopard, este subțire și foarte ușoară.

    Următoarea eșarfă este specială tot pentru sezonul călduros. Este subțire, lejeră. Este de la magazinul de accesorii Six. Este un degrade frumos spre albastru deschis și se încheie cu franjuri.

    Eșarfa următoare am primit- o recent cadou. Este luată din H&M. Este lejeră, subțire și are un imprimeu foarte interesant.

    Această eșarfă am primit- o cadou de la o verișoară. Este din magazinul Six. Este un degrade frumos spre albastru- turcoaz. Se încheie cu franjuri. Seamănă cu cea degrade de mai sus, diferența fiind însă că aceasta e puțin mai grosuță.

    Următoarea eșarfă este dintr- un material mai potrivit sezonului mai rece - toamnă- început de primăvară. Este un degrade spre roșu. Se încheie cu franjuri.

    Eșarfa următoare am primit- o cadou în octombrie. Este albastră cu imprimeu destul de complicat. Este de la H&M. Are formă circulară și poate fi purtată în multe moduri.

    Următoarea eșarfă este tot circulară. Este mai grosuță și mai mare decât cea de sus. Are imprimeu cu flori. Este achiziționată de la Six.
     Eșarfa aceasta este mai grosută și mai mare. Poate fi purtată și iarna întrucât ține de cald. Are un imprimeu foarte frumos și interesant. Este de la magazinul Bijou Brigitte.

    Și ultima eșarfă este de la Six. Este cea mai groasă și cea mai lată eșarfă pe care o dețin. O port în special iarna. Este destul de simplă și poate fi purtată în multe moduri.

    Sper că v- a plăcut colecția mea de eșarfe. Întradevăr este o colecție mare și postarea a fost una lungă.
   Vouă cum vă place să purtați eșarfele?


1 comment

  1. Super colecția ta. Și eu sunt mare iubitoare de eșarfe. Cred că o să fur și eu ideea de la tine și o să scriu un articol. xoxo
    http://lifestylesem.blogspot.ro

    ReplyDelete

© Sparkling Lights
Maira Gall