Tuesday, July 28, 2015

NOTD: Galaxy nails

    Salutare! Am revenit cu un nou tutorial, sper să vă placă. Ultimele săptămâni au fost foarte încărcate, am fost plecată o perioadă de timp și nu am mai reușit să postez pe blog noi modele. Am prins acum puțin timp liber și astfel am putut finaliza această postare.
    Este un model relativ ușor, dar foarte frumos. Îmi place mult cum a ieșit modelul, este o manichiură care poate fi făcută indiferent de anotimp sau de ocazie.






    Aveți nevoie de:

  • Ojă
  • Burete (eu folosesc unul de vase)
  • Pensulă subțire
  • Instrument punctat/ scobitoare





*Flormar Sorbet- nuanța S01; Flormar Supermatte- nuanța M114; Deborah Shine Tech- nuanța 18; Flormar- nuanța 370; Flormar Quick Dry- nuanța QD10 Black Minimalism; Orkide- nuanța 340; Flormar Jelly Look- nuanța JL02 Salmon Pink; Flormar- nuanța 420


     Prima parte reprezintă aplicarea unui strat sau două de ojă neagră. Se așteaptă uscarea acesteia.
    Se rupe o parte din burete și se aplică puțină ojă de- alungul unei linii, precum se observă și în imagine.



    Se aplică buretele cu stratul de ojă peste o unghie. Dacă este prea multă ojă pe unghie sau linia dintre cele două culori e prea evidentă, se poate reveni cu aplicarea unei părți curate din burete.



    Se reia aceeași metodă și pentru restul culorilor. Pe o bucată de burete se aplică albastru și se apasă burețelul de o unghie.




    După realizarea primelor dungi pe unghii, modelul trebuie să arate precum în pozele de mai jos.



    Pentru un efect mai special, se aplică ojă albă într- o parte a constelației sau în mijlocul ei. Se aplică un strat pe burete și se reia metoda pentru toate unghiile.


     Modelul rezultat va arăta în felul următor:



    Pentru a arăta și mai bine se pot desena stele pe părțile nedesenate. Cu ajutorul unui instrument punctat se creează un punct cu alb.



    Cu ajutorul unei pensule se întinde ojă din punct în patru direcții.
    Acest pas se poate omite pentru câteva puncte.
    Pentru un plus de efect, am aplicat un strat de oja neagră cu sclipici pe conturul bazei inițiale negre.



    Modelul final arată așa:





    Aici este un model mai vechi, asemănător cu cel de mai sus.



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall