Friday, July 31, 2015

NOTD: Mixture

    Bunăăă! Astăzi vă prezint o manichiură foarte ciudată și nonconformistă. Speram să iasă ceva mai frumos, mă gândeam că o să fie diferit, însă am zis să vi- l prezint că poate va exista cineva care îl va aprecia.
    Modelul este foarte ușor de făcut și foarte rapid. Mie mi se pare că seamănă cu un tapet vintage, deci manichiura e perfectă dacă doriți să mergeți într- o ceainărie în oraș.






    Aveți nevoie de:

  • Ojă
  • Folie alimentară
    Folia alimentară poate fi cumpărată din orice magazin/ supermarket, iar pentru model nu aveți nevoie decât de o bucățică.




 *Flormar Jelly Look- nuanța JL03 Coral Red; Flormar- nuanța 384


    Pentru bază am folosit un roșu sidefat. Pentru ca manichiura să fie specială, să aibă ceva aparte este nevoie să folosiți ca ojă de bază ceva cu sclipici, cu reflexii sau cu sidef.
Atenție! Așteptați să se usuce oja înainte de a continua.


    Am început prin aplicarea unei picături de ojă pe folie. Se aplică folia pe o unghie prin comprimare. Eventual repetați mișcarea de câteva ori pentru a se forma un model cât mai precis. După ce considerați că modelul arată așa cum trebuie, aplicați o picătură de ojă și continuați cu celelalte unghii.






    Și așa se încheie modelul. Deoarece vă puteți mânji, după ce terminați, stergeți marginile cu puțin dizolvant și aplicați, la final, un strat de lac pentru strălucire și rezistență.



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall