Tuesday, July 7, 2015

NOTD:Un fel de aztec

    Bună tuturor! Ce mai faceți?
    Modelul de azi este o combinație între primele două modele, este mai complex decât ce am prezentat până acum, dar nu și mai greu. Datorită combinației de culori, mi se pare că seamănă puțin cu un model aztec.






Aveți nevoie de:

  • Ojă
  • Scotch sau hârtie adezivă
  • Scobitoare sau instrument punctat

    Culorile le- am ales în funcție de inspirația pe moment. Pentru bază am folosit roșu și pentru model portocaliu, galben, albastru și mov.

*Flormar Neon- nuanța N012 Pinkish Red; Flormar- nuanța 430; Orkide- nuanța 294; Flormar- nuanța 420; Flormar Jelly Look- nuanța JL03 Coral Red (scuze pentru neclaritatea imaginii, încă nu am învățat să focalizez bine de aproape)


    Pentru tutorial am ales să folosesc hârtie adezivă și unul dintre instrumentele punctate, însă voi puteți alege din lista postată mai sus.



    Am început prin aplicarea a două straturi de ojă. Am lipit benzile pentru a putea desena liniile modelului.
    Atenție! Manichiura trebuie lăsată să se usuce înainte de a aplica benzile.


    Se începe cu aplicarea primei culori din două în două rânduri.


    Se continuă cu aplicarea culorii următoare (în cazul meu albastru).


    Se dezlipesc benzile.


    Cu ajutorul instrumentului punctat/ scobitoarei se trasează primele puncte din două în două rânduri, pe spațiile rămase libere, astfel încât să fie paralele cu dungiile trasate anterior.


    Se continuă cu aplicarea ultimelor puncte (în cazul meu a celor de culoare mov).
    Atenție! Aveți grijă să ștergeți instrumentul/ scobitoarea după aplicarea primei culori.

    Modelul final arată așa:




    Sper că v- a plăcut! Vă aștept în continuare pentru mai multe modele!



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall