Thursday, July 2, 2015

NOTD:White & Blue

    Hello! Pentru azi v- am pregătit un alt model foarte ușor de făcut. Este un model pe care îl puteți purta atât la mare, cât și la serviciu, școală etc. Este o manichiura mult mai simplă și mai rapidă decât cea de data trecută.






    Aveți nevoie de:

  • Ojă
  • Scotch sau hârtie adezivă

    Pentru tutorial am ales două culori: alb pentru bază și albastru pentru linii. Culorile se pot schimba, puteți opta pentru linii de diferite culori și de diferite mărimi. Produsele utilizate de mine sunt:

*Flormar- nuanța 370; Rimmel London I love Lasting Finish- nuanța 198 Azure




    Pentru acest tutorial am folosit hârtie adezivă, pe care am tăiat- o în fâșii micuțe. Cu scotch se lucrează identic, tot ce trebuie să faceți e să tăiați bucățele cât mai mici și mai drepte. De asemenea, mi se pare că se găsesc pe piață și benzi pentru manichiură french, ce vă scutesc de această muncă. 
    Dimensiunea benzilor poate fi ajustată în funcție de cât de groase doriți să iasă dungile.




   

    Primul pas constă în aplicarea ojei de bază.
    Atenție! Unghiile trebuie să fie uscate foarte bine înainte de a trece la pasul următor.


    Al doilea pas constă în aplicarea benzilor pe unghii.
    Atenție! Benzile trebuie lipite bine pentru a împiedica pătrunderea ojei între bandă și unghie.



    Al treilea și ultimul pas constă în crearea dungilor, prin aplicarea ojei în spațiile rămase libere pe unghie.


    După ce ați terminat, puteți scoate benzile de pe unghii și puteți aplica un lac transparent.



No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall